خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری اضطراب مرگ
مبانی نظری اضطراب مرگ
قیمت : 42,979 تومان
مبانی نظری خودکار آمدی درد
مبانی نظری خودکار آمدی درد
قیمت : 47,171 تومان
مبانی نظری اختلال شخصیت ضد اجتماعی
مبانی نظری اختلال شخصیت ضد اجتماعی
قیمت : 41,363 تومان
مبانی نظری هوش معنوی
مبانی نظری هوش معنوی
قیمت : 36,590 تومان
کیفیت در ارایه خدمات به مشتریان
آیا از محتوای فایل های خریداری شده رضایت دارید؟



ثبت نظر

مبانی نظری بررسی تجهیزات مدارس از منظر ارگونومی و استانداردهای آموزشی

مبانی نظری بررسی تجهیزات مدارس از منظر ارگونومی و استانداردهای آموزشی

مبانی نظری بررسی تجهیزات مدارس از منظر ارگونومی و استانداردهای آموزشی در 50 صفحه منابع دقیق و کامل با رفرنس دهی APA

اهمیت آموزش و پرورش دوره ابتدایی

مهمترین دوره تحصیلی در تمام نظام های آموزش و پرورش جهان ،دوره ابتدایی است؛ زیرا شکل گیری شخصیت و رشد همه جانبه فرد در این دوره، بیشتر انجام می گیرد. دوره ابتدایی، در رشد مفاهیم و معانی اموری که کودک در زندگی روزمره با آنها مواجه است، نقش مهمی برعهده دارد. این دوره تداوم بخش تکوین شناختی، زیستی و اجتماعی کودک، که در خانواده پی ریزی شده است، می باشد. همچنین دوره ای است که در آن فرصت و موقعیت مناسبی برای تحصیل، تربیت و یادگیری شیوه ارتباط صحیح با دیگران برای کودک فراهم می گردد و استعدادهای هر کودک به تدریج شکوفا می شود و سرمایه گذاری و برنامه ریزی در آموزش ابتدایی یک نوع سرمایه گذاری دراز مدت اما پرسود از نقطه نظر نیروی انسانی و عوامل تولید اقتصادی و فرهنگی است که بی گمان هر جامعه ای از فواید آن سود خواهد برد (مفیدی، ۱۳۸۶).

بر این اساس در هر کشوری جهت رساندن کودکان دانش آموز به سعادت مورد نظر آن کشور، اهدافی تعیین می شود. در کشور ما اهدافی به شرح زیر منظور گردیده است:

  1. آماده سازی کودک برای پذیرش تربیت اسلامی، جلب توجه به سوی خدا و آفرینش
  2. فراگیری و نگارش صحيح خواندن و نوشتن و استفاده از سایر منابع معمول مورد استفاده عموم مردم
  3. ایجاد روحیه احترام به قانون و شناخت روابط ساده اجتماعی
  4. آموزش اجمالی مسایل سیاسی، اجتماعی، تاریخی و جغرافیایی کشور
  5. آموزش مفاهیم اولیه ریاضی و تقویت فهم روابط ساده ریاضی
  6. افزایش توانایی و قابلیت های جسمانی کودکان، آموزش مهارت های چالاکی و حرکتی (صافی، ۱۳۸۰).

3-2- تاریخچه تجهیزات آموزشی در جهان

تجهیزات مدارس، یکی از بخش های زیربنایی فرایند یادگیری هستند و مربیان و کودکان در هر سنی تحت تاثیر آن قرار می گیرند. کودکان به هر فضایی که وارد می شوند با سبک معماری و تجهیزات آن نیز سازگار می شوند. به عبارت بهتر، تجهیزات آموزشی و هر آنچه در آن است با کسانی که با آنها سر و کار پیدا کند رابطه برقرار می کند و در شکل دهی رفتار و پذیرش مقرارت و یادگیری آنان تاثیر گذار است. تجهیزات آموزشی، پرورشی و ورزشی مدرسه از جمله مسائلی است که می تواند بازتاب مهم و قابل توجهی بر ساختار رشد و تکامل ذهنی، فکری و کسب خلاقیت معلم و دانش آموزان داشته باشد و به عنوان زیربنایی از بنیادهای حرکت اجتماعی مورد نظر قرار گیرد، اگردانش آموز در این مکان به نحو مناسبی پرورده و تعلیم شود و استعدادهای بالقوه خود را در محیط مدرسه بشناسد و یا در واقع به وی شناسانده شود و به درک موفقیت هایی نیز نایل آید و در جهت مثبت پیش رود، حرکتی مطلوب و رو به كمال خواهد داشت. در صورتی که اگر در فرضیه های یادگیری، امن و الفت با....

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

mabani_1575318818_33905_5614_1313.zip0.30 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 48,787 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت
فروشگاه فایل